Usein kysytyt kysymykset

Jäsenedut.fi -palvelu on etu-, tarjous ja kampanjakanava

Miten saan edut käyttööni?
1) rekisteröidy palveluun, edellyttää toimivaa sähköpostiosoitetta
2) verkkokaupoissa käytetävät koodit ja ohjeet löytyvät tuotesivuilta

3. Neste Oil / Jäsenedut.fi -maksuaikakortilla saat polttonestealennuksen Nesteen palveluasemilta (alennusta ei saa Neste-Express-asemilta). Polttoneste-edun saamikseksi Nesteen palveluasemilta on maksettava kortilla. Muovikortin voi vaihtaa Neste-äppiin. Katso ohjeet.
4. Jäsenedut-HYPO MasterCardilla saat edullista kulutusluottoa.
Maksuaikakortin ja luottokortin voi hankkia myös samassa taloudessa asuvalle perheenjäsenelle.
Muiden etujen käyttäminen ei vaadi enää jäsenkorttia, maininta Jäsenedut-tarjouksesta riittää. 
Tietojen kerääminen
Arvontaan osallistuneiden sähköpostiosoitteita ei luovuteta kolmansille osapuolille eikä arvonnoissa luovutettuja sähköpostiosoitteita käytetä markkinointiin. Rekisteritietoja ei myöskään luovuteta kolmansille osapuolille. 

Yritän kirjautua mutta saan viestin että sähköpostiosoitetta ei löydy.
Sinun pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä, muuten sähköpostiosoitettasi ei löydy etkä pääse sisään palveluun.

Yritän rekisteröityä ja saan viestin että sähköpostiosoite on jo käytössä.
Olet jo rekisteröitynyt palveluun, joten Sinun pitää valita "kirjaudu sisään" -vaihtoehto.

Olen rekisteröitynyt, mutta en silti pääse palveluun.
Todennäköisesti olet tehnyt kirjoitusvirheen sähköpostiosoitteeseen tai salasanaan. Joskus selain voi aiheuttaa sisään kirjautumisessa ongelmia, päivitä selain tai kokeile toisella selaimella. Tilaa uusi salasana ja käy vaihtamassa se saman tien mieleiseksesi käyttäjätilisi asetusten kautta (asetukset löytyvät heti kun kirjaudut sisään). Käyttäjätilin luominen onnistuu ainoastaan toimivalla sähköpostiosoitteella!


Tilasin salasanan eikä se enää toiminut toisella kirjautumiskerralla.
Kun tilaat uuden salasanan se tulee vaihtaa heti käyttäjätilin asetusten kautta, sillä salasana on kertakäyttöinen. Asetukset löytyvät heti kun olen kirjautunut palveluun.


Pitääkö minun joka kerta kirjautua?
Kun kirjaudut sisään palveluun, voit laittaa rastin ruutuun "muista minut", näin pysyt sisään kirjautuneena koko ajan (edellyttäen että käytät samaa konetta/selainta).

Unohditko salasanasi?
Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoite. Voit kirjautua ja tilata uuden salasanan tämän linkin kautta. 

Miten voin tilata tai perua uutiskirjeen?
1. Olet jo rekisteröitynyt: kirjaudu palveluun, valitse "tilin asetukset", ruksaa kohta "salli uutiskirje" tai ruksaa kohta "ei uutiskirjettä".
2. Et ole vielä rekisteröitynyt: rekisteröidy palveluun ja ruksaa kohta "salli uutiskirje".
Uutiskirje lähetetään yleisimmin kaksi kertaa kuukaudessa. Mikäli kumppanimme tarjous on "äkkilähtö" -tyylinen, niin saatamme lähettää siitä erillisen ilmoituksen. Joskus teemme myös uutiskirjeitä eri teemoilla. Voit muuttaa tilin asetuksia tai poistaa rekisteröitymisesi milloin haluat. 

Miksi minun pitää rekisteröityä nähdäkseni tarjoukset?
Jäsenedut.fi-palvelu on suljettu palvelu, jonka tarjouksia voi hyödyntää vain palveluun rekisteröityneet henkilöt. Mukana olevat yritykset eivät myöskään halua, että tarjoukset ovat julkisesti nähtävillä. Samoin verkkokauppojen alennuskoodien jakaminen julkisesti ei ole mielekästä.
Suljetun palvelun tarjoukset eivät myöskään päivity hintavertailusivustoille, jossa ne aiheuttaisivat sekaannusta.

Miksi edusta pitää kertoa ennen maksua?
Kerro aina ennen maksun suorittamista oikeudestasi alennukseen. Jälkikäteen ilmoitettua alennuspyyntöä ei yleensä voida toteuttaa.

Miksi rekisteritietoihin kysytään sähköpostiosoite ja sähköpostini salasana?
Käyttäjätunnuksena on sähköpostiosoite sen vuoksi, että se on helppo muistaa. Salasanaksi ei tule laittaa sähköpostin salasanaa, vaan pitää keksiä jokin muu yli 6 merkkiä pitkä salasana (ei erikoismerkkejä). Jos salasana unohtuu, niin palvelusta voi tilata uuden ja voit vaihtaa sen mieleiseksesi. 

Sähköpostiosoitteeni vaihtuu miten minun pitää toimia?
Laita pyyntö sähköpostiosoitteen muutoksesta osoitteeseen marjaliisa.hakli@jasenedut.fi

Haluan poistaa rekisteritietoni, miten toimin?
Laita sähköpostitse pyyntö poistamisesta osoitteeseen marjaliisa.hakli@jasenedut.fi. Muista mainita nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Voit palata palvelun käyttäjäksi pyytämällä käyttäjätilisi avaamista uudelleen. 

Mihin rekisteritietojani käytetään?
Rekisteritietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Uutiskirjeen tilaajista on oma lista ja mobiilimarkkinointilupa kysytään erikseen.

Onko rekisteröityminen turvallista?
On, sivusto on suojattu, eikä palvelussa kysytä henkilö- tai pankkitunnuksia eikä muita vastaavia tietoja. 

Onko Jäsenedut.fi -palvelulla takuu, että tuotteiden ja palveluiden jäsenhinta on aina markkinoiden alhaisin?
Ei ole, useat tarjoukset ovat pitkäkestoisia ja yritykset tekevät erilaisia tarjouskampanjoita monille eri tahoille, joten sellaisen lupauksen saaminen on täysin mahdotonta. Lyhytkestoisissa kampanjoissa yleiset hinnat voivat hetkellisesti olla edullisemmat kuin Jäsenedut.fi -palvelussa, mutta pääsääntöisesti kuitenkin tuotteissa ja palveluissa on palvelussamme edullisempi hinta. Alennusprosenttia ei aina kannata tarkastella, vaan katsoa ostoksen lopullista hintaa. 

Saako alennuskoodeja jakaa kavereille?
Alennuskoodeja ei saa antaa ulkopuolisille. Tilaukset verkkokauppoihin tulee tehdä kirjatuneena Jäsenedut.fi -palveluun. Sivuilla on usein linkki, jota tulee käyttää, jotta verkkokaupan alennukset päivittyvät ostoskoriin.