Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt


Miten saan edut käyttööni uudessa sivustossa?

Ns. vanha käyttäjä

Mikäli Sinulla on ollut tunnukset edelliseen sivustoon, voit tehdä tunnukset “rekisteröidy” -linkistä.
Seuraa linkkiä ja rekisteröidy uudelleen. Poistimme vanhasta sivustosta_kaikki_aikaisemmin tehdyt tunnukset, niistä ei tarvitse tehdä poistopyyntöjä.

Uusi käyttäjä, ei aikaisempia tunnuksia
Tämä palvelu on käytettävissä mukana olevien yhdistysten jäsenille. Palvelusta ei kerätä vuosimaksuja, joten se ei rasita jäsenmaksuja.
Jos haluat nauttia veloituksetttomista, hyvistä ja muuttuvista jäseneduista, niin anna vinkki yhdistyksesi jäsenpalveluista vastaavalle henkilölle.

Tietojen kerääminen
Rekisteritietoja tai uutiskirjeen tilaajatietoja luovuteta kolmansille osapuolille. Emme ole verkkokauppa, joten emme esimerkiksi kerää ostotietoja.

Yritän kirjautua mutta saan viestin että sähköpostiosoitetta ei löydy.
Sinun pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä, muuten sähköpostiosoitettasi ei löydy etkä pääse sisään palveluun.

Yritän rekisteröityä ja saan viestin että sähköpostiosoite on jo käytössä.
Olet jo rekisteröitynyt palveluun, joten Sinun pitää valita “kirjaudu sisään” -vaihtoehto.

Olen rekisteröitynyt, mutta en silti pääse palveluun.Todennäköisesti olet tehnyt kirjoitusvirheen sähköpostiosoitteeseen tai salasanaan. Joskus selain voi aiheuttaa sisään kirjautumisessa ongelmia, päivitä selain tai kokeile toisella selaimella. Tilaa uusi salasana ja käy vaihtamassa se saman tien mieleiseksesi käyttäjätilisi asetusten kautta (asetukset löytyvät heti kun kirjaudut sisään). Käyttäjätilin luominen onnistuu ainoastaan toimivalla sähköpostiosoitteella!

Tilasin salasanan eikä se enää toiminut toisella kirjautumiskerralla.Kun tilaat uuden salasanan se tulee vaihtaa heti käyttäjätilin asetusten kautta, sillä salasana on kertakäyttöinen. Asetukset löytyvät heti kun olen kirjautunut palveluun.

Pitääkö minun joka kerta kirjautua?

Kun kirjaudut sisään palveluun, voit laittaa rastin ruutuun “muista minut”, näin pysyt sisään kirjautuneena 100 päivää (edellyttäen että käytät samaa konetta/selainta).

Unohditko salasanasi?

Voit tilata salasanan palautuslinkin samasta paikasta missä sisäänkirjatuminen tapahtuu.

Miten voin tilata tai perua uutiskirjeen?
Tilaa uutiskirje sivulla olevan tilauslinkin kautta. Voit milloin tahansa perua uutiskirjeen. Peruminen ei vaikuta etusivujen käyttöön.
Voit myös tilata uutiskirjeen tästä

Miksi minun pitää rekisteröityä nähdäkseni tarjoukset?
Jäsenedut-palvelu on suljettu palvelu, jonka tarjouksia voi hyödyntää vain palveluun rekisteröityneet henkilöt. Mukana olevat yritykset eivät myöskään halua, että tarjoukset ovat julkisesti nähtävillä. Samoin verkkokauppojen alennuskoodien jakaminen julkisesti ei ole heille mielekästä. Suljetun palvelun tarjoukset eivät myöskään päivity hintavertailusivustoille, jossa ne aiheuttaisivat sekaannusta.

Miksi edusta pitää kertoa esimerkiksi kassalla ennen maksua?
Kerro aina ennen maksun suorittamista oikeudestasi alennukseen. Jälkikäteen ilmoitettua alennuspyyntöä ei yleensä voida toteuttaa.

Miksi rekisteritietoihin kysytään sähköpostiosoite ja salasana?
Käyttäjätunnuksena on sähköpostiosoite sen vuoksi, että se on helppo muistaa. Salasanaksi ei tule laittaa sähköpostin oikeaa salasanaa, vaan pitää keksiä jokin muu yli 6 merkkiä pitkä salasana (ei erikoismerkkejä). Jos salasana unohtuu, niin palvelusta voi tilata uuden ja voit vaihtaa sen mieleiseksesi.

Sähköpostiosoitteeni vaihtuu miten minun pitää toimia?
Meni oman tilisi tietoihin ja muuta osoite siellä.

Haluan poistaa rekisteritietoni, miten toimin?
Mene oman käyttäjätilisi tietoihin ja poista tiedot ohjeen mukaan.

Mihin rekisteritietojani käytetään?
Rekisteritietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Uutiskirjeen tilaajista on oma lista ja mobiilimarkkinointilupa kysytään erikseen.

Onko rekisteröityminen turvallista?
On, sivusto on suojattu, eikä palvelussa kysytä henkilö- tai pankkitunnuksia eikä muita vastaavia tietoja.

Onko Jäsenedut.fi -palvelulla takuu, että tuotteiden ja palveluiden jäsenhinta on aina markkinoiden alhaisin?
Siihen pyrimme, mutta sitä emme voi taata. Useat Jäsenedut.fi tarjoukset ovat pitkäkestoisia ja yritykset tekevät myös erillisiä tarjouskampanjoita. Lyhytkestoisissa kampanjoissa yleisesti markkinoidut hinnat voivat hetkellisesti olla jopa edullisemmat kuin Jäsenedut.fi -palvelussa, mutta pääsääntöisesti kuitenkin tuotteissa ja palveluissa on palvelussamme edullisempi hinta. Alennusprosenttia ei aina kannata tarkastella, vaan katsoa ostoksen lopullista hintaa. 

Saako alennuskoodeja jakaa kavereille?

Alennuskoodeja ei saa antaa ulkopuolisille. Useimmissa verkkokaupoissa alennuksen saamiseksi tulee  olla kirjautuneena Jäsenedut-palveluun. Sivuilla on usein linkki, jota tulee käyttää, jotta verkkokaupan alennukset päivittyvät ostoskoriin.